Chookity-Pok (Final Space)

Final Space konuşmalık mekan açıyorum izleyen birine ulaşma umuduyla.

Hiç kimse mi izlemiyor be vicdansızlar!

4 Beğeni

Sen bu sessizliğe aldırma Hüseyin.

Bir defasında aralıksız şekilde dakikalar boyunca Chookity emojisi atıldığını gördü bu gözler…

1 Beğeni

Ya ne kıskanmışsın bee. Tmm söyleriz lebowski emojisi de yaparlar bi tane onu atarsın sen de :smiley:

3 Beğeni

Vaay @lebowski ye emoji yok haaa. Görüyon mu hocam bunlar böyle çiyaaaaaan.

Emojilerle koreografi oluşturup isim bile yazdılar da neyse şimdi… :unamused:

2 Beğeni

Lebonun emojisi tüm emojiler içinde en sevdiğim

Nasıl yerde bitirdiniz vicdansız senaristler? Şuan boştayım resmen

İkinci sezon bitti ise başlayayım. @lebowski başlığı geyik ile kirletmeseniz ?

İkinci sezon geldi mi ki

Günaydın

Netflix’te yok

Çünkü netflix yapmıyor Adult Swim full kendine aldı ve haftalık yayınlıyor şuan da.

Çok da offtopic değildi aslında, Chookity başlığında Saga mı konuştuk. :thinking:

1 Beğeni
  1. Sezon mu gelmiş oha

İzleyen var mı hâlâ?
Ben ilk bölüm +Little cato’ya odaklanan bölüm dışındaki bölümlerde sıkılmaya başlamıştım baya baya son bölümden önceki bölüm gene ortalamaydı ama son bölüm on numara!

Bir de, benim mi gözümde bir problem var yoksa çizim kalitesi mi düştü?

@Col_ruzgari benim yaptığım eleştiriyi hatırlıyon da abi. Şu “çok hızlı mı ne?” dediğim. Ağzıma biber süreyim, aşırı pişman oldum.

Sezon bittiyse bu gece başlarım.

Yok 4 bölüm daha var.

Bitti sonunda. Umuyorum 3. sezon gelir. Epik sahne yaptılar mı yapıyorlar hani. Gaza geliyorsun, sorun bir sonrakine kadar gazım düşecek ve tatminsizlik hissim beni rahatsız edecek.

Bitti mi sezon ?

Evet

@Col_ruzgari izlediğinde yaz abi biri ile muhabbetini edesim var.

1 Beğeni