Alef ℵ

İlk iki bölüm 10 Nisan Cuma günü saat 21.30’da yayında.

2 Beğeni

Dostane hatırlatma, Alef ilk iki bölümüyle BluTV ve FX’te 20 dakika sonra yayında.

3 Beğeni

Görüntü yönetmeniyle ışıkçılar çok çekmiş, belli. Ama güzel iş çıkmış ortaya. Yerli True Detective denilir buna.

2 Beğeni

Bu bölüm biraz daha soruşturmayla ilgili geçti, tempo ilk iki bölüme göre daha hafif ilerlese de konuya odaklanma açısından önemli sayılabilir diye düşünüyorum.

1 Beğeni

İngilizin (Kenan İmirzalıoğlu) de dediği gibi dört bölüm oldu bir arpa boyu yol alamadınız lan. Üç ile dörtte bi tempo sorunu var gibi. Diziye kötü asla diyecek cürreti kendimde bulamam, prodüksiyon ve hikaye anlamında güzel ama bi tempo sorunu var işte. Dört bölüm kaldı kardeşler, artık bir yerden girin şu işin içine.

1 Beğeni

Ahmet Mümtaz Taylan çok güzel küfür ediyor ya :smiley: Ama süleyman soyluyla aynı berbere giden müdür gereksiz ediyor. Biraz kendine çeki düzen vermeli :DDD

1 Beğeni

Ulan sorsak herkes aşk101 izledi, şunu izleyen yok mu?

1 Beğeni

Bizi adam yerine koymuyon mu ayı başgan?

2 Beğeni

olur mu öyle kardeşim

1 Beğeni

Hayatımın heyecanı, işten çıkmışım, yorgunum ve alef teni bölümü bekliyom. Son bölüm çok heyecanlı bitti.

1 Beğeni

Heyecanla bekliyoruz son iki bölümü. Çay demledik, ekran başındayız efendi gibi.

2 Beğeni

Çok güzel bölümdü. Bir sonraki bölümü heyecanla bekliyorum. Blu tv üyeliğimde pazartesi doluyor ama ben yenileyecem son bölüm için.

1 Beğeni

Final bölümüyle bu gece son kez ekranlarda yer alacak. Mısırlarınızı patlatın, sıvı gıdalarınızı hazırlamaya başlayın…

1 Beğeni

Bimde şerbet var aldım ondan bekliyom

O da olur ama ev yapımı gibi olmaz.

Geçwn demirhindi şerbeti yaptım ama bitti :slightly_frowning_face:


Bu bölümdeki güzel çekimlerden biri.

1 Beğeni

Dizi güzel bitti, ilk iki bölüm ile son iki bölümün temposu oldukça güzeldi ama üç, dört ve beşte hikaye için işlenen örüntünün temposu daha yüksek olsa akılda çok daha kalıcı bir hikaye oluşacaktı. Sağlık olsun, prodüksüyon anlamında da görüntü yönetmenliği anlamında da doyduk. Senaryo açısından bi Masum gibi değil. Masum’da tempo her zaman yüksekti diye hatırlıyorum, burada o etkiyi alamadım. Daha çok Bozkır tadı gibiydi senaryo ama Bozkır’ın temposu da buna göre daha iyiydi. Onda da prodüksiyon bu kadar iyi değildi gerçi.

Neyse ne efendim, birbiriyle kıyaslamak biraz beyhude bi çaba olacak her biri kendi özelinde güzeldi diyelim. BluTV aldığıma pişman etmedi beni kısaca.

1 Beğeni

Çok iyiydi be. Umarım devam projeleri gelir.